پرداخت‌های 2.0، گفتگوهای صوتی زمان‌بندی شده و نسخه‌های جدید وب

متن اصلی اعلامیه به زبان انگلیسی را بخوانید
Payments 2.0, Scheduled Voice Chats, New Web Versions and More

بروزرسانی امروز پرداخت‌های 2.0 برای تمامی گفتگوهای تلگرام، زمان‌بندی و پروفایل‌های کوچک برای گفتگوهای صوتی، نسخه‌های جدید تلگرام وب برای مرورگر شما و همچنین قابلیت‌های دیگر به همراه دارد.

پرداخت‌های 2.0

برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از پرداخت‌ها را اضافه کردیم. ربات‌های پرداخت به فروشنده‌گان امکان ارسال صورت‌حساب را دادند تا مشتریان بتوانندهزینه کالاها و خدمات را به صورت ایمن بپردازند - از سفارش پیتزا گرفته تا کرایه تاکسی و تغییر تایرهای زمستانی (هنگامی که از زمستان خسته می‌شوید)

بازرگانان از امروز می‌توانند در هر گفتگو با استفاده از هر یکی از ۸ ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (از جمله Stripe)، پرداخت‌ها را از طریق کارت‌های بانکی بپذیرند.

همچنین خریداران می‌توانند با پرداخت انعام در هنگام خرید، محبت و حمایت خود را به هنرمند محبوب، فروشگاه با رانندهٔ پیک نشان دهند
پرداخت‌ها می‌توانند از طریق هر برنامه - از جمله برنامه‌های دسکتاپ انجام شوند.

این پلتفرم رایگان و حافظ حریم خصوصی است - تلگرام هیچ هزینه ای نمی‌گیرد و به هیچ وجه اطلاعات پرداخت یا تراکنش را ذخیره نمی‌کند. اطلاعات کارت بانکی مستقیما به ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ارسال می‌شود و اطلاعات ارسال با فروشنده به اشتراک گذاشته می‌شود تا بتواند محصول را برایتان ارسال کند.

هر بازرگان می‌تواند بدون دریافت اجازه اضافی از طرف تلگرام استفاده از API پرداخت‌ها را آغاز کند.

ما یک کانال نمایشی را ایجاد کرده‌ایم که حاوی عجیب‌ترین کالاهای خیالی است که حتی با هیچ مبلغی قابل خرید نیستند، تا بتوانید بدون هیچ هزینه‌ای این روش را امتحان کنید.

توسعه‌دهندگانی که به بکارگیری این روش پرداخت‌ علاقه‌مند هستند، می‌توانند جزییات کامل را در صفحه راهنمای پرداخت مشاهده کنند.

گفتگوهای صوتی زمان‌بندی شده

گفتگوهای صوتی به کاربران امکان برقراری تماس با تعدادی از دوستان یا پیوستن به گروه‌های اطلاع‌رسانی عظیم با میلیون‌ها شنونده را می‌دهند.

مدیران گروه‌ها یا کانال‌ها از این پس می‌توانند به جای ایجاد گفتگوی صوتی جدید، یک گفتگوی صوتی را برای تاریخ و زمان خاصی زمان‌بندی کنند. این قابلیت به اعضای اجتماعات، زمان لازم برای مطلع کردن دوستانشان و آماده کردن پاپ‌کورن را می‌دهد.

کاربران زمان‌سنج شمارش معکوس رنگارنگی را در قسمت بالای گفتگو مشاهده خواهند کرد. کسانی که مشغله زیادی دارند و قادر به دنبال کردن شمارش معکوس نیستند، می‌توانند گزینه دریافت اعلان در لحظه شروع گفتگو را انتخاب کنند.

مدیران می‌توانند از صفحه پروفایل گروه یا کانال خود گفتگوی صوتی را زمان‌بندی کنند. در اندروید، به گزینه ⋮ > شروع گفتگوی صوتی > زمان بندی گفتگوی صوتیمراجعه کنید. در**iOS**، دکمه گفتگوی صوتی را بزنید و گزینه زمان بندی‌گفتگوی صوتی را انتخاب کنید.

نگران نباشید، هنگامی که شمارش معکوس به صفر برسد، گفتگو به صورت خودکار شروع نخواهد شد مگر زمانی که مدیر دکمه شروع را بزند.

پروفایل‌های کوچک برای گفتگوهای صوتی

از این پس می‌توانید عکس‌های پروفایل و بیوگرافی‌ها را بدون نیاز به خارج شدن از پنجره گفتگوی صوتی، بزرگنمایی کنید تا بهتر متوجه شوید که با چه کسی در حال صحبت هستید.

همچنین می‌توانید عکس پروفایل و بیوگرافی خود را بدون خارج شدن از گفتگو تغییر دهید.

نسخه‌های جدید وب

اولین نسخه وب تلگرام در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. از آن زمان تاکنون حس رقابت درونی‌مان مدام زمزمه می‌کرد: «چرا فقط یک نسخه وب داشته باشیم وقتی می‌توان سه تا از آن را داشت؟»

امروز ما دو نسخه جدید و کامل از تلگرام وب را اضافه کرده‌ایم که هر دو از استیکرهای متحرک، حالت تیره، پیام‌های صوتی، پوشه‌های گفتگو و غیره پشتیبانی می‌کنند.

با این نسخه‌هاس جدید وب، می‌توانید به گفتگوهای خود از هر دستگاه ( دسکتاپ یا تلفن همراه) دسترسی فوری داشته باشید. این برنامه‌ها بسیار موثر هستند و فقط به دانلود ۴۰۰ کیلوبایت نیاز دارند (برابر با دو عکس گربه اندازه متوسط) و همچنین به نصب احتیاج ندارند.

آن‌ها را امتحان کنید و ببینید از کدام یک بیشتر خوشتان می‌آید:

مانند سایر برنامه‌های تلگرام، تمامی نسخه‌های وب ما مستقل هستند: هنگامی که وارد حساب کاربری خود شدید، دیگر لازم نیست تلفن همراهتان مدام در نزدیکی شما باشد یا به اینترنت متصل باشید.

در صورتی که در هر یک از این برنامه‌های جدید مشکلی مشاهده کردید، از طریق پلتفرم پیشنهادها به ما اطلاع دهید.

دانلود مستقیم برای اندروید

در حالی که کاربران iOS می‌توانند این بروزرسانی را از App Store دانلود کنند، گوگل به ما خبر داد که «به خاطر تغییرات در زمان‌بندی کاری خود، زمان بررسی بروزرسانی طولانی‌تر شده است». خوشبختانه، شما مجبور نیستید منتظر تکمیل بررسی بمانید.

هر کس می‌تواند مستقیما‌ از telegram.org تلگرام را دانلود کند. برنامه‌هایی که از وبسایت نصب شوند به صورت خودکار به آخرین نسخه به‌روزرسانی خواهند شد و احتمال اینکه نسخه‌های جدید را از این طریق زودتر دریافت کنید بیشتر است، زیرا دیگر لازم نیست منتظر بررسی شدن برنامه توسط فروشگاه برنامه باشید.

حرکت انگشتان برای بزرگنمایی

از این پس، عکس‌ها و ویدیوها می‌توانند مستقیماً درون گفتگو بزرگنمایی شوند. کافیست با حرکت دو انگشت، بدون زدن بر روی رسانه و باز کردن آن در مشاهده‌گر رسانه، آن را بزرگنمایی کنید.

پخش کننده ویدیوی بهبودیافته

در هنگام مشاهده ویدیو در پخش‌کننده رسانه در نسخه iOS، دکمه‌های + یا - ۱۵ ثانیه را بزنید و نگه دارید تا زمان ویدیو را به جلو یا عقب ببرید. در اندروید برای همین کار، بر روی سمت چپ یا راست صفحه بزنید و نگه دارید، و با دوبار زدن بر روی هر یک از این سمت ها، زمان را ۱۰ ثانیه به جلو یا عقب ببرید.

نکات آموزشی و انیمیشن‌های جدید اندروید

برنامه اندروید با هر به‌روزرسانی روان‌تر و پویاتر می‌شود. انیمیشن‌های جدید مربوط به باز کردن فهرست کناری یا کشیدن صفحه در یک گفتگو برای بازگشت به فهرست گفتگوها را بررسی کنید.

برای داشتن یک دوره آموزشی از تلگرام، در فهرست کناری، بر روی قابلیت‌های تلگرام بزنید یا به @TelegramTips مراجعه کنید.

مشاغل تلگرام

برای امروز همین بود. ما از الان در حال کار کردن بر روی به‌روزرسانی جدید تلگرام هستیم، و اگر به جای اینکه فکر کنید «آدم‌های بیچاره، کمی استراحت کنید»، با خود فکر می‌کنید که «چه روحیه خوبی دارید!»، فهرست فرصت‌های شغلی باز ما را بررسی کنید.


۲۶ آوریل، ۲۰۲۱
تیم تلگرام

سایر خبرها

Історії для груп і ще 8 нововведень

Telegram виводить спілкування в групах на новий рівень завдяки 9 можливостям, які вдосконалюють досвід комунікації. Тепер групи мають змогу публікувати історії та зберігати їх як публікації…
29 فوریه، 2024

Збережене 2.0, одноразові голосові повідомлення та ще 8 можливостей

Протягом січня Telegram отримав 10 нових можливостей, зокрема оновлений чат «Збережене», одноразові голосові та відеоповідомлення, які…
31 ژانویه ، 2024

Вдосконалені дзвінки, ефект «Клацу Таноса» та епічне оновлення ботів

У 10-му оновленні 2023 року Telegram додає вдосконалені дзвінки в новому кольоровому дизайні, що використовує менше заряду акумулятора…
31 دسامبر، 2023

Зовнішній вигляд каналу, дописи в історіях та інші вдосконалення

У різдвяному оновленні канали можуть встановлювати шпалери, емоджі-статуси та фонові іконки профілю, користувачі можуть поширювати повідомлення…
23 دسامبر، 2023