قرعه‌کشی ستاره‌ای

متن اصلی اعلامیه به زبان انگلیسی را بخوانید
جوایز ستاره‌ای و بیشتر

در به‌روزرسانی امروز، گروه‌ها و کانال‌ها می‌توانند از ستاره‌های تلگرام به عنوان جایزه در قرعه‌کشی‌ها استفاده کنند. همچنین، از این پس می‌توانید هر مقاله‌ای که در مرورگر تلگرام باز می‌کنید را به حالت مشاهده‌ی فوری تبدیل و به راحتی آن‌ها را مطالعه کنید.

قرعه‌کشی ستاره‌ای

صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها می‌توانند به منظور تبلیغ کانال و گروه خود و یا جایزه دادن به اعضا به صورت تصادفی، قرعه‌کشی‌های مختلف برگزار کنند. در عوض، تعدادی حمایت دریافت خواهند کرد و می‌توانند با استفاده از آن‌ها در کانال خود استوری گذاشته و یا از مزایای دیگری بهره ببرند.

از این پس می‌توانید علاوه بر اشتراک‌های تلگرام پرمیوم و جوایز واقعی، ستاره‌های تلگرام را نیز به اعضای خود هدیه دهید. برندگان می‌توانند از ستاره‌های خود برای خرید رسانه‌های پولی، اشتراک‌های خاص در کانال‌ها و یا در بازی‌ها و مینی‌اپ‌های پلتفرم تلگرام استفاده کنید.

برای وقتی که می‌خواهید در کانال خود یک بارش شهابی داشته باشید.

هدایا از پیش پرداخت شده، کاملا قابل اطمینان و شفاف بوده و گزینه‌های قابل تنظیم زیادی برای برگزارکنندگان دارند.

صاحبان کانال می‌توانند برای برگزار کردن قرعه‌کشی، به تنظیمات کانال > آمار > حمایت‌ها مراجعه کنند. صاحبان گروه‌ها نیز می‌توانند از اطلاعات گروه > آمار > حمایت‌ها این کار را انجام دهند.

فروشگاه‌های App Store و گوگل پلی حجم تراکنش را محدود کرده‌اند، ولی با @PremiumBot می‌توانید با هزینه‌ی کمتر، قرعه‌کشی‌های بزرگ‌تری برگزار کنید.

مشاهده‌ی فوری در مرورگر تلگرام

در سال ۲۰۱۶، تلگرام استانداردهای مشاهده‌ی فوری را معرفی کرد که به صورت خودکار مقاله‌ها را با سرعت بسیار بالا باز کرده و صفحات را با توجه به دستگاه شما قالب‌بندی می‌کند. این قابلیت برای هزاران محبوبترین وبسایت‌ها عمل می‌کند.

از این پس می‌توانید با استفاده از مرورگر درون‌برنامه‌ای تلگرام، هر مقاله‌ای را با یک قالب‌بندی سبک‌تر و خواناتر باز کنید.

فقط در صورتی که دوست دارید حواس‌پرتی‌های خود را انتخاب کنید.

برای تبدیل صفحات به فرمت مشاهده‌ی فوری، منوی مرورگر را باز کرده و گزینه‌ی «مشاهده‌ی فوری» را انتخاب کنید.

این قابلیت جدید به لطف کتابخانه متن‌باز موزیلا امکان‌پذیر شد.

باگ‌های کمتر و بهینه‌سازی بهتر

علاوه بر این موارد، تیم ما در ماه گذشته زمان ویژه‌ای را برای رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ تلگرام اختصاص داد. از تمامی گزارش‌های شما کاربران در پلتفرم باگ‌های تلگرام متشکریم!

همچنین می‌توانید علاوه بر گزارش باگ، ویژگی‌های درخواستی خود را نیز در پلتفرم پیشنهادات ما ثبت کنید.

بهبودهای مینی‌اپ

چندین باگ در مینی‌اپ‌ها برطرف شده که آن‌ها را بهتر و سریع‌تر از قبل می‌کند. همچنین تنظیمات جدیدی مربوط به دکمه‌ی مینی‌اپ، برای توسعه‌دهندگان اضافه شده است.

از این پس مینی‌اپ‌ها می‌توانند به جای تنها یک دکمه، دو دکمه را به صورت افقی یا عمودی نمایش دهند. همچنین یک جلوه‌ی درخشان جدید به دکمه‌ها اضافه کرده‌ایم که می‌تواند برای جلب توجه و راهنمایی کاربران استفاده شود.

Just in case you need a button with your button. 😌

توسعه‌دهندگان می‌توانند جزییات کامل را در آخرین به‌روزرسانی API ربات ما مطالعه کنند.

۱۰ میلیون مشترک پریمیوم

این ماه، تعداد مشترکین تلگرام پرمیوم از ۱۰ میلیون بالاتر رفت. این اتفاق به هدف ما در درآمدزایی پایداری که اولویت را به کاربران و حریم خصوصی آن‌ها می‌دهد، کمک خواهد کرد.

از تمامی مشترکین پرمیوم تلگرام برای حمایت مداومشان تشکر می‌کنیم. به لطف آن‌ها، تلگرام می‌تواند به افزودن ویژگی‌های قدرتمندی که نحوه‌ی ارتباط حدود یک میلیارد کاربر را تغییر می‌دهند، ادامه دهد.

برای امروز کافیه، به زودی با ویژگی‌های بیشتری باز خواهیم گشت.


۶ سپتامبر ۲۰۲۴،
تیم تلگرام

Other News

قرعه‌کشی ستاره‌ای

در به‌روزرسانی امروز، گروه‌ها و کانال‌ها می‌توانند از ستاره‌های تلگرام به عنوان جایزه در قرعه‌کشی‌ها استفاده کنند. همچنین، از این پس می‌توانید هر مقاله‌ای که در مرورگر تلگرام باز می‌کنید…
Sep 6, 2024

سوپر کانال‌ها، واکنش‌های ستاره‌ای و اشتراک‌ها

امروز یازدهمین سالگرد تلگرام است. با واکنش‌های ستاره‌ای و اشتراک‌های ستاره‌ای آشنا شوید که به کاربران اجازه می‌دهد از تولیدکنندگان محتوا…
Aug 14, 2024

مرورگر تلگرام، فروشگاه مینی اپ، هدیه دادن ستاره‌ها و موارد بیشتر

به‌روزرسانی امروز، یک مرورگر درون‌برنامه‌ای جدید با پشتیبانی از چندین تب که قابلیت‌های وب3 را در دسترس تقریبا یک میلیارد کاربر قرار می‌دهد،…
Jul 31, 2024

نوار مینی اپ، رسانه‌های پولی، جستجوی استوری و موارد بیشتر

در به‌روزرسانی ماه ژوئن، قابلیت‌های کوچک کردن مینی‌اپ‌ها در یک نوار فشرده، امکان کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا با عکس و ویدیوهای غیر…
Jun 30, 2024